Kirjoittajan mukaan: Olli Ripatti (olli.ripatti_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.08.2005

Ei siinä mitään että minun yksityisviestejä lainataan julkisella listalla.. Oikeastaan kirjoitin mailini J-P:lle lähes varmana siitä että hän vastaa listalle ja niinhän siinä kävi :-).
Minä kestän sen mutta voi olla että joku muu ei tällaisesta välttämättä tykkää jos lukee omia mailejaan julkisella listalla. Teen JenniElinat ja kirjoitan ensi kerralla ihan oikeasti bongariasioista. Tee sinäkin J-P samoin. Ihan aikuisten oikeasti.

:o

Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/cgi-bin/majordomo?myrskybongarit-l&ro ***