Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.08.2005

Tämä liittyy sääilmiöihin. Otin selvää kaaosteoriasta ja siinä yhteydessä käytettävästä termistä "perhosensiipiefekti". Kysyin aiheesta Ursan henkilöstöltä, sekä tutkijoilta. Kaaosteoria on täysin pätevä ja aitoja tuloksia sisältävä teoria. En vain viitsinyt kommentoida asiaa, kun oletin jokaisen ottavan samoin tavoin itse selvää faktoista. Koskaan ei kannata uskoa kenenkään sanaa ilman perusteita. Jos perusteet löytyy, ja niille taustatietoa ja tutkittua materiaalia, niin olemme jo aika hyvissä asemissa. Hyvin pieni ilmiö siis todella aiheuttaa kaoottisen tilan, miksikä nyt voisimme ilmakehän ilmiöt mieltää. Siksipä juuri myrskybongaus on niin hienoa, kun voimme ennustaa vain tiettyyn pisteeseen joitakin asioita, muu on havaitsijoiden ja tarkkojen kirjausten kertomaa.

Nyt jään taustalle, ja kirjoitan vasta kun omaan jotakin pilviin liittyvää raportoitavaa.

Köyhä,
Jenni Elina Holopainen