Kirjoittajan mukaan: Sami Luoma-Pukkila (uggi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.08.2005

Savonlinnan lentoaseman visuaalilähestymiskartan (esim. http://www.ilmailulaitos.fi/ais/aipcharts/ad/efsa/savac.pdf) perusteella näyttäisi Paasniemen itä- ja länsipuolella olevan mastoja. Paasniemestä melkein suoraan etelään on PAASI-piste jonka kautta alueelle lennetään/poistutaan. Muitakin tällaisia pisteitä on, mutta yksi on juuri nimenomaan tuon niemenkärjen eteläpuolella, joten lentoliikennettä siellä voisi olettaa olevan. Koneiden lentosuunta lienee juuri itä-länsi ja toisinpäin.

Minun puolestani olkoot vaikka Juhanin ja Rauni-Leenan emoalus. Mutta mikroaalloista vielä sen verran että niillä sädettämällä voi manipuloida ihmisiä: http://www.raven1.net/kilde1.htm Onneksi alumiinifolio on halpaa.