Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.02.2006

Hyvä Jarkko! Tuo kuulosti jo vähän enemmän kaltaiselleni maalaiselle sopivalta, ja voin partaani murahdellen nyökytellä päätäni(juu kierrän sirkuksissa)

Kuitenkin, aiheessa on piirteitä jotka saa kuolan valumaan suustani, ja nyt spammaan:

Francis Bacon: Novum Organum:
"Inhimillinen ymmärrys, omalaatuisen luonteensa vuoksi, olettaa helposti asioissa enemmän järjestystä ja samanlaisuutta kuin mitä se todellisuudessa havaitsee."

Feltwell.J 1986 : "Luonto ei harrasta systematisointia."

Ahh, nyt elän tyytyväisenä ainakin tämän päivän, ~J