Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.04.2012

On Tue, Apr 24, 2012 at 05:46:31PM +0200, A-J Punkka wrote:

> Aiemmin projektiin osallistuneet voisivat kommentoida, kuinka paljon
> aikaa vaatii esimerkiksi 10-15 TATSI-viestin lähettäminen ja
> palautteiden käsittely.

Itse olen ollut TATSI:n alusta alkaen mukana kyselemässä pohjoisen ja (viime vuonna) siihen yhdistetyn idän alueilla. Nämä alueet ovat hyvin harvaanasuttuja, joten paikkoja on välillä ollut vaikea löytää ja kyselypaikkojen etsiminen on vienyt aikaa. Kuinka paljon? Muistikuvista arvelemalla noin vartin per raetapaus. Tiheämmin asutuilla alueilla (tai isompiin taajamiin osuessaan) vähemmän. Tähän tulee toki noin 2-15 minuuttia lisää per _vastaanotettu_ vastaus, riippuen ihan siitä kuinka hyvät muistiinpanot kyselyistään on viitsinyt tehdä. Viime kesänä lähetin 67 kyselyä (23 erillistä raetapausta), joihin sain 16 raportoitavaksi kelpaavaa vastausta.

Panu

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",