Kirjoittajan mukaan: Jasmo Hiltula (jasmohiltula_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.04.2012

Hei vaan kaikille,

Itsekin olin ensikertalaisena mukana bongauskoulutuksessa ja minua tässä Ra(Pu) / Tatsi kuviossa jäi häiritsemään se, että Tatsiin päästäkseen pitää olla jotain aiempia meriittejä RaPusesta. Miksi näin? Onko tässä jotain teknistä osaamista vaativaa, joka tarkoittaa, että yksi vuosi pitää ensiksi harjoitella raetuotteen tsiigaamista?

Itse olisin ihan kiinnostunut osallistumaan Tatsiin, vaikken ole koskaan aiemmin ravustanut.

 -jasmo

--
- jasmo