Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.07.2011

On Sat, Jul 02, 2011 at 01:03:40PM +0300, Jani Poikela wrote:
> Tuossa kuvia eiliseltä forssan lähettyviltä.
>
> http://bura.1g.fi/kuvat/Myrskykuvia/2011/1.7.2011/

Taitaapi olla samat pileukset, mitä me kuvailtiin Forssan ABC:lta. Niitä kuvia en vielä saanut nettiin (on myös timelapsea, menee niitten kanssa luultavasti maanantaille), mutta tässä pari CHDK-salamaa jostain päin Humppilasta. Kuskina en pysynyt perillä että missä mentiin milloinkin :-D Mutta Kuuma niminen paikka siellä oli, hyvinkin osuva nimitys..

http://www.iki.fi/~pnuu/gallery/?dir=lightning&srch=20110701

> Aika vähälle jäi kuvaaminen kun lapset oli ekan kerran mukana
> bongausreissulla ja vähän jännitti molempia :)

Tosi pirteitä kyllä olivat vielä chasen loppuvaiheillakin :-D

Panu

> --
> [...]

"You haven't really been anywhere until you've got back home",
Twoflower in "The Light Fantastic"
--
Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***