Kirjoittajan mukaan: Jani Poikela (jani.poikela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.07.2011

Tuossa kuvia eiliseltä forssan lähettyviltä.

http://bura.1g.fi/kuvat/Myrskykuvia/2011/1.7.2011/

Aika vähälle jäi kuvaaminen kun lapset oli ekan kerran mukana bongausreissulla ja vähän jännitti molempia :)

--
Jani