Kirjoittajan mukaan: Tero Pajala (teropajala_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.07.2011

Oli kyllä hienot ja korkeat cumuluksia. Ikävästi sattui toinen ukkonen peräjälkeen, kun olen töissä. Piti ottaa kuvauskalusto mukaan töihin, mutta unohdin kun soitettiin ylitöihin.

Itse seurasin töistä Jokioinen, Pellilä alueelta ja parhaimmillaan laskin 5 sekuntiin salamasta jyrähdykseen. Kaikkia ei voinut laskea, kun olin pyöräkuormaajalla hommissa. Mutta suurten kasojen päältä oli hulppeat näkymät!

-Tero

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***