Kirjoittajan mukaan: janne heimonen (janne.heimonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.06.2011

Kiitokset kaikille kommenteista ja neuvoista!

Kameran asetukset ja säädöt on kyllä sinänsä hanskassa, mutta kun kamerankaan salamoiden kanssa ei ole tullut pelattua hirveästikään, niin eipä tuota aukon vaikutusta osannut oikein ajatella noin kun se on. Jokusen kuvan lisäsin galleriaani ja tarinaa, sekä analyysiä omasta AEO Lightning Strike II triggeristä blogiini kirjoittelin. Blogista löytyy myös linkki noihin uusiin kuviin galleriassani.

http://www.janneheimonen.net/blog/kuvia/salama-ja-ukkoskuvia-galleriaan-seka-pienta-analyysia-uudesta-salamatriggerista/

Jään mielenkiinnolla odottelemaan että pääsen seuraavaa ukkosta tallentamaan uusin asetuksin! Sillä kyllähän noista salamoista aika tylsän näköisiä viivoja ilman suurempia sivujuonteita tuli... Tai onhan niitä, mutta kyllähän ne vaan näkyy aika himmeinä kuvissa. =/

Kiitokset vielä kerran!

-Janne

--

Janne Heimonen