Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.01.2010

On Sat, 16 Jan 2010, Timpe Roschier wrote:

> Muistan erään meteorologian alan väitöstilaisuuden, jossa vastaväittäjä
> kysyi väittelijältä jalkapallosta... :)
> Mahtaakohan herrä väittelijä edes muistaa tapahtunutta? ;)

Kyllä tällainenkin ihme on tosiaan tapahtunut. Tapaus oli vielä sinänsä outo että kyseessä oli usalainen vastaanväittäjä ja kysymys kuitenkin koski ihan oikeaa jalkapalloa (paitsiosääntöä). :-)

> t.-T-

Department of Physics
P.O. Box 48
FI-00014 University of Helsinki