Kirjoittajan mukaan: Timpe Roschier (cirrus_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.01.2010

   Muistan erään meteorologian alan väitöstilaisuuden, jossa vastaväittäjä kysyi väittelijältä jalkapallosta... :)

   Mahtaakohan herrä väittelijä edes muistaa tapahtunutta? ;)

t.-T-

> Riippunee paljon vastaväittäjästä kuitenkin. Jos haluaa tehdä
> tilaisuudesta ahdistavan tentin, niin sitten tulee tuollaista tekstiä.
> Yleensä vastaväittäjä kuitenkin haluaa pitää tilaisuuden
> nautinnollisena myös yleisön kannalta, jolloin keskustelua pyritään
> pitämään yleisön kannalta kiinnostavana ja käytäntöön soveltavana. Se
> on tietenkin pitkälti vastaväittäjästä kiinni.
>
> Välillä tulee niitä sellaisiakin vastaväittäjiä esiin, jotka
> huomauttavat vääristä pilkun paikoista yms, mutta onneksi ne ovat
> vähemmistö.

> [...]

Keli kuin keli, aina nousee - LimaKilo Crew