Kirjoittajan mukaan: Ami (amijas_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.08.2009

Näin Neiti-myöhäisenä ja koneen kanssa takunneena laitan minäkin vielä yhden kuvan tänne noista 1.8. pilvistä. .
Tässä linkki:
http://www.myrsky.com/gallery/v/friends/Ami/Aurinkoapilvi_/album171/Kuva+355.jpg.html

/Ami

--
Ami Jaskari
Miinankuja 1

-taloos pitää aina olla yks häjy, ja minoon meillä!-

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***