Kirjoittajan mukaan: Tero Pajala (teropajala_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 03.08.2009

Hienoja kuvia todellakin! Itse bongailin samoja pilviä sinun reitin varrelta Latovainiosta :)

Täällä kuvia http://kuvablogi.com/blog/2197/2/ löytyy viisi kuvaa. Alhaalta nimeltä 02.08.09 alkaen. Ja viidennestä pilvestä löytyy timelapse video ---> http://www.youtube.com/watch?v=t1COqxZ7Kqk Jos youtube video ei toimi, niin se johtuu siitä että olen juuri sen sinne ladannut. Ja tulipa zoomailtua muutaman kerran liikaa ja aivan turhaan. Pitää malttaa mieli seuraavalla kuvaus kerralla.

Saisi tulla jo kunnon myrskyt tänne kanta-hämeen suuntaan jo! Nuokaan pilvet ei jyrähtänyt kuin yhden kerran.

Terveisin
Tero

Jaa muistosi verkossa haluamiesi henkilöiden kanssa. http://www.microsoft.com/finland/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***