Kirjoittajan mukaan: Jouni Raunio (jouni.raunio_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.07.2009

Moi,

Voi olla muistan väärin. Tarvinnee kuivaharjoitella ja kokeilla ihan käytännössä ennen kuin seuraavaa myräkkä tulee.

jouni

  • Original Message -------- Subject: Re: [myrskybongarit-l] Re: [taursa-l] Salamoita Kalevassa (TRE) From: Lauri Kangas <lauri.kangas_ät_iki.fi> To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi Date: Fri Jul 17 2009 22:12:45 GMT+0300 (FLE Daylight Time)