Kirjoittajan mukaan: Lauri Kangas (lauri.kangas_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.07.2009

Jouni Raunio wrote:
> Tuossa olen kohdannut sen ongelman että jossain vaiheessa kameran
> puskurimuisti tulee täyteen ja sen pitää viettää hieman taukoa purkaakseen
> tavaran kortille.

Eikai nyt sentään kahden sekunnin mittaisilla valotuksilla puskuri vielä piiputa? Dpreview.comin arvostelun mukaan D80 jaksaisi puskurin täytyttyäkin vielä laukoa hieman nopeampaa kuin yhden ruudun sekunnissa, ei siis pitäisi olla ongelma.

Lauri