Kirjoittajan mukaan: Jouni Raunio (jouni.raunio_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.07.2009

Moi,

Tuossa olen kohdannut sen ongelman että jossain vaiheessa kameran puskurimuisti tulee täyteen ja sen pitää viettää hieman taukoa purkaakseen tavaran kortille. Olen myöskin pyrkinyt ostamaan noita nopeampia (=kalliimpia)
SD-kortteja. Osasyynä tähän "tauko-ongelmaan" on ehkä myös se että kuvaan RAW+JPG (paras laatu) yleensä aina. Jos RAW:in jättäisi pois niin varmaan ehkä onnistuisikin taukoamaton valotusten sarja. Harmaasuotimet ovatkin nyt ihan ensiavuksi hankintalistalla. Ja huomenna vehje lähtee kennon puhdistukseen
samalla.

jouni

  • Original Message -------- Subject: Re: [myrskybongarit-l] Re: [taursa-l] Salamoita Kalevassa (TRE) From: Lauri Kangas <lauri.kangas_ät_iki.fi> To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi Date: Fri Jul 17 2009 17:08:45 GMT+0300 (FLE Daylight Time)