Kirjoittajan mukaan: antti kiiskinen (tikuilla_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 26.07.2008

Tervehdys,
Vaikutti klassiselta "Right Moverilta" Suomen oloihin verrattain hyvässä High Shear/Low Cape -tilanteessa, eli supersolun mahdollisuutta ei ainakaan voi laskea pois kuvioista. Myrskytuhoista sen verran, että ainakaan Valtatie 23:n varrelta en havainnut kovinkaan tuoreita myrskytuhoja. En tosin ajanut, kuin 30km päähän Varkautta Heinävedelle. Hyvinkin mahdollista, että Heinäveden risteyksestä eteenpäin voi löytyä joitain tuulenkaatoja. Pohjois-Karjalan radiosta kuului mielenkiintoinen juttu aiheesta, jossa eräs silminnäkijä kertoi alueella sataneen ensin rakeita, jota seurasi ilmeinen syöksyvirtaus, minkä tuloksena puita pätkittiin mökkitiellä vielä seuraavana päivänä.

Terveisin
Antti Kiiskinen

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***