Kirjoittajan mukaan: Sami Köykkä (samikki_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.06.2008

Jep, kiinnostunut myös, mutta ensin haluaisin nähdä demoja ja tiedon siitä miten pitkälle Kangasalan suuntaan havaintoalue ulottuu.

Sami Köykkä
www.iki.fi/samik

2008/6/25 Marja Wallin <ukonvasama_ät_gmail.com>:

> Kiinnostaisi kuulla tuosta järjestelmästä tarkemmin, että miten tarkka
> se on, näkyykö iskut yhdellä kartalla vai alueittain sun muuta meille
> bongareille tärkeää.
> Kuulen itse nimittäin asiasta ensimmäistä kertaa ja enemmän kiinnostaa
> erityisesti tarkkuus, kuin kalusto millä niitä iskuja mitataan.
>
> Marja W.
>
> --
> http://ukonvasama.blogspot.com

> Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html***

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***