Kirjoittajan mukaan: Marja Wallin (ukonvasama_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.06.2008

On 6/25/08, T.J.Karvonen <tomi.j.karvonen_ät_gmail.com> wrote:
> Tervehdys bongarit!
> Muutama teistä on esittänyt mahdollisuutta päästä käsiksi TTYtutka -
> ukkosenhavainnointijärjestelmän tietoihin ja olemme päättäneet ehdoittaa
> teille seuraavaa toimintatapaa "aseveli" hengessä:

Kiinnostaisi kuulla tuosta järjestelmästä tarkemmin, että miten tarkka se on, näkyykö iskut yhdellä kartalla vai alueittain sun muuta meille bongareille tärkeää.
Kuulen itse nimittäin asiasta ensimmäistä kertaa ja enemmän kiinnostaa erityisesti tarkkuus, kuin kalusto millä niitä iskuja mitataan.

Marja W.

--
http://ukonvasama.blogspot.com