ajs.hamalainen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 31.03.2008

tossa aiemmin kerroin pilvistä mihin en ollut aiemmin törmännyt ja nyt löysin ne kaipaamani kuvat ja kappas vaan.sama päivä puoli tuntia aiemmin Haminasta kuvattuna :-)

http://kuvablogi.com/nayta/1009149/

oli upeaa istua terassilla meren rannalla ja katsella auringon laskua tuommoisten pilvien alla.sitä en kyl muista miten pitkään ne kesti.tai itse kestin...mut oli se hieno ilta. auringon nousukin oli muistaakseni ihan hieno,mitä siitä nyt aamuyöstä muistaa kun tallas samaa tietä takas kotiin ;-)

samassa kansiossa mihin toi linkki vie,on kuva mihin törmäsin pari päivää myöhemmin 19.7.2006 .harmi että se pyörre oli jo hajoamassa kun huomasin sen.sitä en tiedä että kuinka alhaalla se kävi...

Ari