Kirjoittajan mukaan: Immo Ruonala (imm0_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.08.2007

Moi,

Itsekin olin suunnalla, olin nimittäin Karjaan eteläpuolella, Hankoonkin olisin mielelläni jatkanut, mutta aikainen työvuoro häiritsi tehokkaasti täysipanoista harrastamista.

Karjaalla näkemäni välke oli mannaa pirkanmaalaiselle bongarille!

  • Immo

Lataa NYT Windows Live Messengerin uusin versio! http://get.live.com/fi-fi/messenger/overview