Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.08.2007

Eli jos en ihan väärin laskenut niin voittamalla 200000, vois jo 12 vuotta katsella tuota hommaa...
Ei vais! Miksi ei Suomessa olla vielä menty tuohon jenkkisysteemiin jossa joudutaan antamaan
aikalailla tarkkaakin dataa suurelle yleisölle käyttöön (perustuen tietenkin sääilmiöiden mahdolliseen
hengen uhkaan) Mutta ei me siitä näköjään enää kovinkaan kaukana olla!?

On 8/22/07, Teemu Mäntynen <teemu_ät_mantynen.com> wrote:

> Kysyin asiaa kesäkuussa 2004:

> Elämä on.
>
> --
> Teemu Mäntynen
> http://www.mantynen.com/teemu/

> Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html***

Rami Saarikorpi
Ravintolapäällikkö
Hotelli Atrium Oy
Palaveri Pub & Restaurant
www.palaveri.to
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Work: 0440 322007
Skype: saarikor
www.myrskyharrastajat.fi
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***