Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.08.2007

Minullakin tutkain on (
http://myrskyharrastajat.googlepages.com/ukkostutka) mutta se nyt heittää iskuja aikalailla liian lähelle! Ongelma ilmeni heti sen jälkeen kun asensin sääaseman (
http://myrskyharrastajat.googlepages.com/joensuunrereaaliaikainentilanne ) Matkaa mittalaitteilla toisistaan on n, 50 cm eli oletan sen johtuvan siitä ja sen takia kyselin ja olin myös kiinnostunut tuosta, että mistä löytyisi mahdollisimman tarkka tutka jonka mukaan voisi tehdä jonkinlaista suurpiirteista kaliprointia...?

On 8/22/07, Ville Heimonen <ville_ät_viltsu.net> wrote:

> Heips,

> http://www.flcenter.net/ukkostutka.html Seuraa kohtuullisen kivasti esim.
> Kumpulan tutkakuvaa. Ei mitään järkyttävää heittoa, ainakaan lyhyellä
> matkalla. Tällä kelillä on kylläkin aika tukkonen. Kylläkait se just ja just
> Turkkuseenkin yltää...
>
> FLC:n ylläpitoon kuuluvana mainitsen, että valitettavasti FLC:n tutka on
> hetkellisesti poissa pelistä. Siitä lähtien, kun myrsky iski Suomeen,
> ts. Etelä-Suomeen, FLC:n sivut ovat suorastaan kärsineet valtavista
> liikennemääristä. Siitä seurauksena tukkeutuminen ja sivujen paha
> [...]

Rami Saarikorpi
Ravintolapäällikkö
Hotelli Atrium Oy
Palaveri Pub & Restaurant
www.palaveri.to
rami_ät_sci.fi
GSM: 050-322 0066
Work: 0440 322007
Skype: saarikor
www.myrskyharrastajat.fi
www.joensuunravintolat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***