Kirjoittajan mukaan: Harri Junttila (Harri.Junttila_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.07.2007

tuosta äänestä tuli mieleen että olen tehnyt semmoisen mielenkiintoisen havainnon että
jos esimerkiksi auto käy ja vaikka radiopuhelimesta kuuluu puhetta , ja asetut sillain että nuotio tulee
äänen lähteen ja sinun väliin , niin kappas äänet katoaa , eli ei kuulu oikeastaan ollenkaan nuotion taakse.

aika synkän näköiset pilvet saapuvat ouluun juuri , ei kyllä ole ainakaan vielä sähkön merkkejä ilmassa , paitsi että on aika hiostavan tuntoinen ilma ja vielä lämmintä +16.3 mitä katsoin juuri .