Kirjoittajan mukaan: Hannu Erola (hannu.erola_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.09.2006

...meitähän ihan oikeasti voivat lukea kaikki... ...onkohan tata dikussiota järkevää jatkaa täällä, vaan poistukaamme sovituille irkki- tai chatkanavillemme, missä saamme olla rauhassa...

...ja perikuntamme myös...

Hannu

  • Original Message ----- From: "Hannu Erola" <hannu.erola_ät_pp.inet.fi> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Friday, September 01, 2006 5:44 PM Subject: [myrskybongarit-l] Re: [myrskybongarit-l] Re: Salamaniskun keinotekoinen käynnistäminen