Kirjoittajan mukaan: Hannu Erola (hannu.erola_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.09.2006

Heip
Et taida olla perheelleinen tai lapsellinen mies... ...foorumi extremealueilla voisi kyllä olla suljettu... ...omani 12, 15 ja 21 kyllä ymmärtävät opastuksen kautta, mutta ajatus myrskybongareiden kautta tehdystä TODELLA IHQU joukkoitsarista ei ainakaan mainetta lisäisi...

Hannu;-)

  • Original Message ----- From: "Teemu Mäntynen" <teemu_ät_mantynen.com> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Friday, September 01, 2006 5:28 PM Subject: [myrskybongarit-l] Re: Salamaniskun keinotekoinen käynnistäminen