Kirjoittajan mukaan: Mikko Lehtovirta (mikko_lehtovirta_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.09.2006

Kuuleppas, setä! jos ei asiat miellytä, niin älä käy lukemassa. tai älä ainakaan kommentoi. Kritiikkiä ja omia näkemyksiä toki saa kirjoittaa ja esittää, mutta tuo menee jo vit****un puolelle!

Uutiset ja kasvot uutisten takaa. MSN Search, täyden palvelun hakukone. http://search.msn.fi

anäkymä