Kirjoittajan mukaan: Timo Viinanen (boozeman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.08.2006

Marja Wallin wrote:
> Iltaa taas,
>
> Tulipa sitten seuraavaa mieleen. On puhuttu jaostonvetäjyyshommien
> jakamisesta ja kiinnostuneitakin on ilmaantunut, mikä on aivan mahtava
> homma.
>
> Itse näkisin esimerkiksi seuraavan jaottelun hyvänä:
>
> Yksi on vastuussa teknisen säätämisen jaoston sivujen ja havaintokannan
> kanssa.
> Toisen vastuulla yhteydet mediaan, kuten esim haastattelupyynnöt.
> Kolmas henkilö taasen on vastuussa siitä, että Cygnukselle ja
> syystapaamiseen tulee ohjelmaa. Jonkun vastuulla olisi se, että Ursa
> [...]

Idea on edelleen loistava. Saarikorven Rami osoitti kiinnostuksensa mediahenkilönä, itse voisin jatkaa teknisenä säätäjänä. Ei tuosta sivujen koodipurkasta kukaan muu tolkkua saisikaan.

Ryhmän kooksi pitää saada vähintään maaginen lukema 5. Sitä pienempi ryhmä/tiimi ei vaan toimi (viisaiden tekemä tutkimus)

Meillähän oli täässä Vaisalassa töissä oleva, joka minua kesällä lähestyikin postilla, mutta niinkuin moni muukin asia se hukkui sinne kaiken muun kiireen alle. Syystapaamisessa odottaa siis mahd. esitelmänakki :)

-T