Kirjoittajan mukaan: Timpe Roschier (cirrus_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.08.2005

   joop...

   Tuota, minusta ei ole kovin erikoinen tapaus. Valopisteellä on 'mustat siivet'. Niinpä ensinnä tuli mieleen lentokone, jossa laskeutumisvalo 100% teholla. Kuva heiluu pahasti ja tarkennuskin pääasiassa poskellaan, joten pätkän perusteella paha sanoa mitään varmaa. Laskeutuva kone se ei ole, sillä valopiste siipineen liikkuu horisontissa oikealle ja vasemmalle ja korkeuskin vaihtelee. Laskeutumisvalon ollessa kyseessä, kirkkaudessa pitäisi tapahtua muutoksia lentosuunnan muuttuessa, mitä videossa ei tapahdu; tai ainakaan sitä ei huomaa. Kyllä oma arvaukseni olisi lähinnä joku lentolaite, jossa kirkas valo... Pitäisi tietää tarkka kuvauspaikka ja kuvaussuunta ja tsekata onko suunnassa puolustusvoimien alueita tai lentokenttiä/-paikkoja.

   Sääilmiöksi siitä minusta ei ainakaan ole.

   t.-T-

> Jep.
>
> Lupa tuon näyttämiselle SUT ja myrskybongari -väelle tuli. KEskustelua ja
> kommentteja saa esittää. Nyt ei siis ole kyse enää mistään vihjailusta ja
> pimittämisestä, mistä aiemmin siis syyteltiin.
>
> Värikopsua ei nyt tähän hätään saa. Eikä ole mitään tietoa, milloin siihen
> olisi mahdollisuuttakaan. Se vaatisi sen tv-kortin ja nauhan omistajalla
> ei ole aietta sitä nyt ostaa. Enkä minäkään voi sitä painostaa siihen, jos
> ei halua :)
>
> Erikoinen tapaus tuo on. Kannattaa katsoa.
>
> t:Mikko

Keli kuin keli, aina nousee - LimaKilo Crew