Kirjoittajan mukaan: J-P (jp_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.08.2005

Onko yhteiskunta jo tällä asteelle? Miten sitä on pärjättykään vuosituhansia, ilman tietotekniikkaa, säätutkia jne. Jopa ilman Ilmatieteen laitostakaan. Suo, kuokka ja Jussi kehiin ja tavallista maalaisjärkeä.

J-P
ps. Minä kun kysyin siitä valopallosta, niin heti käytiin kimppuun, että ei kuulu tälle palstalle. Kuuluuko tämä keskustelu sitten sääilmiöiden havannointiin. Tässäkin harrastellaan nyt politiikkaa ja kiistellään verovarojen käytöstä.

  • Original Message ----- From: "Teemu Mäntynen" <teemu_ät_mantynen.com> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Saturday, August 06, 2005 3:44 PM Subject: [myrskybongarit-l] Re: [myrskybongarit-l] Maksulliset ja maksuttomat?sivuilta)

http://www.ursa.fi/cgi-bin/majordomo?myrskybongarit-l&ro ***

http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html