Kirjoittajan mukaan: Tuomo Perälä (stuuri2_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.08.2005

Tämähän menee jo ihan politiikaksi ;D se on totta, että ilmatieteen laitos rahastaa ihmisiä, sitten vielä niitten ennustuksetkin menee harakoille ja vielä kiusaa bongaajia ukkosilla joita ei tule

-Tuomo.P

Lataa ilmainen MSN Messenger http://messenger.msn.fi