Kirjoittajan mukaan: Ken Stenbäck (ken.stenback_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.08.2005

Mä voi rakenella ne palvelimet tossa iltapuhteena. Hankkikaa te noi dopplerit...

Kyl tulee chaseen vaikeus prosenttia huomattavasti ilman "reaalia" tukadataa. Rouvakin sanoo että kyllähän ne ennekin teki hevosilla ja muilla, mutta tuntuu hassulta kyntää peltoa hevosella kun traktorikin olis pihalla...

  /KSt