Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.08.2005

KIIIIIIITOOOOSSSS!!!! Täytit syntymäpäivälahjatoiveeni, vaikka ei aivan ihan vielä moinen syntymäpäivä ollutkaan. Tätä olen haaveillut jo aikoja ja aikoja...

Tosi hieno!! Menee aika mukavasti tätä tiiraillessa :-)

~J