Kirjoittajan mukaan: Ken Stenbäck (ken.stenback_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.08.2005

Yhdyn edellisiin kommentteihin. Olen mukana RaPu:ssa, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan -valitettavasti. Samaten "kohtuu" hinnan olisin minäkin valmis maksamaan. Tiedustelin joskus viime kesänä ilmatieteenlaitokselta ihan normihintaa esim. salamatutkalle, ja yllätyin kyllä negatiivisesti. Ihan tajuton hinta (ainakin silloin), selkeästi yrityksille suunnattu juttu.

Olisi tosi kova juttu, jos olisi mahdollista saada harrastajille tarvittavat tutkakuvat kohtuullisella hinnalla.

  Terv: Ken Stenbäck