-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: owner-myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi [mailto:owner-myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi] Puolesta JenniElina Holopainen Lähetetty: 5. elokuuta 2005 19:59
Vastaanottaja: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
Aihe: RE: [myrskybongarit-l] Spam: Karttapallo

KIIIIIIITOOOOSSSS!!!! Täytit syntymäpäivälahjatoiveeni, vaikka ei aivan ihan vielä moinen syntymäpäivä ollutkaan. Tätä olen haaveillut jo aikoja ja aikoja...

Tosi hieno!! Menee aika mukavasti tätä tiiraillessa :-)

~J