Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 26.07.2005

Joo, no mä oon saanut hyviä tuloksia aikaiseksi sovelletulla folks-sciense-etana -menetelmällä, jossa saavutetaan loistavia ennusteita tarkalla analyysillä ja ektoplasma mittauksella. Olennaisinta tässä prosessissa on laulaa "etana etana, näytä sarves, onko huomenna pouta", ja siitä se sitten lähtee.

Olen ollut tyytyväinen teoriani ennusteisiin ja tulen jatkamaan hypoteesin kehittelyä vielä pitkään.

Eilen oli komeita pystypilviä täällä Joensuussa, mutta eipä niistä mitään kehittynyt, joten toinnako niitä tänne sen enempää liitellä. Kauniita ne olivat! Uskomattoman kauniita!

~Jenni, Joensuu

Nopeampi kuin sähköposti. Henkilökohtaisempi kuin chat. Lataa ilmainen MSN Messenger. http://messenger.msn.fi Lataa nyt koneellesi ilmainen MSN Messenger.