procyon01_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 26.07.2005

Ei saa dissata sammakkoproffaa, mun ukki on sentään sille sen tittelin "keksinyt". :/ (Viite: Sammakkoprofessorin itsensä kirjoittama kirja, kirjannimi hukassa tässä työkoneella istuessa). Käsittääkseni oluella ja koskenkorvalla oli osuutta asiaan. :)

(Ja Kainuussa tuo ukko on puolijumalan asemassa, siihen uskotaan enemmän kuin Petriin, Metteen ja Seijaan yhteensä).

t:Mikko

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista. Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku
Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/cgi-bin/majordomo?myrskybongarit-l&ro ***