Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.07.2005

Tervetuloa Mikko !

Minä en tuosta esittäytymisestä tiennyt (en siis jälleen lukenut tekstiä mikä olisi pitänyt lukea), vaan vain tupsahdin mukaan. Jos ketään kiinnostaa kuka tämä kirjoittaja on, niin kotisivuni on tässä: URL http://www.geocities.com/minunmaani/mina.html

Tulipahan nyt sekin virhe korjattua, eli esittäydyn minäkin.

~Jenni Holopainen, Joensuu

3 vrk:n sääennuste http://www.msn.fi/uutiset/saa/