Kirjoittajan mukaan: Anne Pöyhönen (anne.poyhonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.07.2005

Sisko kertoi Tampereelta että katselivat keskustan talon 7. kerroksesta kun salama iski pihan lipputankoon...
ja vettä tuli...
..juu olis ollu kiva olla siellä, kattelin kuivalta Rauman rannikolta kun torni levisi Tampereen suunnassa.
Ei edes jyrinä kuulunut rannikolle.

Anne