myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Tuomo Perälä (stuuri2_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.07.2004

No jos nyt mä saisin sen esittäytymisen tehtyä eli mä oon Tuomo Perälä Lapualta ja harrastan myrskybongausta niinku moni tietää. Mä tykkään tästä harrastuksesta sen takia kun myrskyt on yleensä voimakkaita ja niissä on puuskia ja rakeita. Niitä on hieno kuvata ja jahtaa eli se on tosi jännä, kivaa ja hyödyllistä.

Nopea ja hauska tapa lähettää viestejä reaaliaikaisesti - MSN Messenger. http://messenger.msn.fi Lataa nyt käyttöösi ilmaiseksi.