Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.04.2012

Todella hyvälle kuullostaa!

Kuvamuodoista tuli mieleeni, että meinaatko, että ohjelma söisi suoraan esim. Nikonin RAW -kuvia (*.NEF), vai pitääkö kuvaajan ensin käydä muuttamassa kuvat jollain RAW-konvertterilla ennen pinoamiseen ryhtymystä?

Jukka