Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (riikonenmarko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.12.2011

Taivaanvahdinkin sivuilla esiintyy tämä "kysy tutkijalta" yläpalkissa. Se tällä hetkellä näkyy palvelevan vain T+a:n tarpeita sinne kysymys-palstalle, mutta tuonhan voisi ottaa laajempaankin käyttöön ja ohjata tarpeen tullen kysymyksiä harrastajakentän asiantuntijoille, jotka sitten voivat vastata henkilökohtaisesti kysyjille.