Kirjoittajan mukaan: jarmo.moilanen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 17.01.2011

 Jep. Lisäksi ainakin tuon oikeanpuoleisen sivuauringon yläpää näyttäisi  heikosti kahdentuvan. Jonkin verran Lowitz-liiketilan kidemateriaalia  kenties mukana myös.

 Pistin tuossa äskettäin sähköpostia Petrille ja kysyin lisäkuvia  näytelmästä. Katsotaan.

 Jarmo