From: Heikki Mahlamäki <Heikki.Mahlamaki_at_teuva.fi>
To: Ilmakehä <ilmakeha-l_at_ursa.fi>
Sent: Sat, January 15, 2011 9:24:01 PM
Subject: [ilmakeha-l] kuuhalo ja auringonpimennys

Terve!

Olen seurannut tätä foorumia reilut viisi vuotta. Siitä huolimatta tunnen
hävettävän huonosti halot ym. muut ilmakehän ilmiöt. Tänään olin menossa
pihasaunaan, kun kuulla oli selvä ylläsivuava (vai onko). Hain kameran ja otin
pari kuvaa. Mikä tuo oikealla oleva kaari onkaan...vai onko se saunan savua?

Samassa linkissä myös kuvia osittaisesta auringonpimennyksestä (ei ole
suodatinta, yritin pusertaa kaikki irti järkkäristä ja photoshopista...mutta
puhki paloi). Pohjanmaalta moni sai hyviä kuvia...pieni pilviverho auttoi
monessa paikassa kuvaamista.

Simppeleitä kyselee Heikki M, Teuvalta

http://hmkuvat.1g.fi/kuvat/LUONTO%20%28maisemat%2C%20el%C3%A4imet%20ym.%29/Luonnonilmiot/

--
Halojaoston ja ilmakehän valoilmiöiden jaoston sähköpostilista:
ilmakeha-l_at_ursa.fi ***

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***