From: Jarmo Moilanen <jarmo.moilanen_at_somerikko.net>
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Sent: Mon, January 17, 2011 12:44:03 AM
Subject: [ilmakeha-l] Re: [ilmakeha-l] Re: [ilmakeha-l] Kalevan juttu
halonäytelmästä Vaalassa

Jep. Kalevan toimittaja jonka kanssa olen useammastikin ollut tekemisissä.
Ollaan puheltu haloista.

Olikohan mahkuja 44 saureille? Pitäisi varmaan kysellä lisää kuvia nähtäväksi.
Tuo kuva on otettu Vaalakurkussa jossa on läpi vuoden avointa vettä. Ei tarkoita
kyllä sitä että olisi siitä peräisin tuon aiheuttanut kidepilvi. Kun asuin
Vaalassa ja päivittäin ajoin tuosta ohi ja monesti kovillakin pakkasilla niin
hyvin äärettömän siinä mitään haloja näkyi. Se on kai liian puhdasta vesihöyryä
kiteytyäkseen mitä siitä sulasta yleensä nousee.

Jarmo

----- Original Message ----- From: "Marko Riikonen" <riikonenmarko_at_yahoo.com>