Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.08.2009

On Tue, 18 Aug 2009, Jari Luomanen wrote:

> Minusta tuntuu (ja tätä on minulle yksityisestikin viestitetty) että voisimme
> tehdä historialliselle havainnolle parhaiten kunniaa painamalla sen mustalla
> valkoiselle tai vaikkapa vaalean beigelle (kuin nuo ajan haalistamat sivut
> vanhoissa artikkeleissa...) paidalle. Joku yksinkertaisempi, logomaisempi kuva
> olisi ollut makea valkoisena mustaa kangasta vasten, mutta eivät ehkä nämä
> piirrokset. Mitä mieltä olette?

Miten olisi taivaansininen paita ja valkoiset kaaret? Suurin osa tuosta kamasta on joka tapauksessa valkoista. Tosin helpostihan se lopputulos näyttää siltä kuin joku japanilainen olisi jonkun kirjoitusmerkin tussittanut selkään. Mutta sille ei ehkä mitään mahda.

> Kunhan kuva on valittu, muokkaan sitä vielä paitapainoon soveltuvammaksi.
> Toisaalta Ismo, osaisit varmaan graafisen alan ammattilaisena paukauttaa nuo
> siistiksi ja painokelpoiseksi vektorigrafiikaksi tuosta vain?

Ismo varmaan kirjoittaa sen notepadilla suoraan postscriptiksi.

Department of Physics
P.O. Box 48
FI-00014 University of Helsinki
Finland