Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.08.2009

On Tue, Aug 18, 2009 at 07:24:14PM +0300, Anne Pöyhönen wrote:

> Ja voisko joku linkittää tänne tarinan siitä mitä tuona päivänä oikein
> tapahtui - meille nuoremmille jotka ei muista..... :-)

Minuakin kiinnostaisi tarkempi kertomus tästä tapauksesta. En ole ihan varma olenko jossain jokunen vuosi sitten tähän törmännyt, mutta jotenkin "uudelta" jutulta kuullosti minulle.

Itse paidassa olisin yksinkertaisen kannalla, mahdollisesti juuri sellainen luonnonvalkoinen paita jossa esim. tuo Biesen kuva ja lista kertomassa mitä milläkin numerolla merkattu kaari kuvaa. Raksi vielä perään, jos ilmiö on havaittu ja/tai selitettävissä nykytietämyksellä.

Panu

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",