Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.05.2008

Juu, olen toisessakin displayssa nähnyt samanlaiset kirkastumat, mutta siitä ei ole kuvia kotisivullani. Täytyykin lisätä ko. näytelmä joskus kun ehtii. Syystä tai toisesta se on jäänyt laittamatta verkkoon.

Eikös Moilasella ollut 90-luvulla ihan hillitön kuun näytös, jossa oli Wegenerit ja Greenlerit (käyttääkseni vaihteeksi tätä nimitystä), mutta silti vaur loisti poissaolollaan. Mutkikas otus tämä muoto tosiaan on.

t. Jari