Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (jarmo.moilanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.12.2006

Niinpä. Laajakulmalisäkkeet yms. tahtovat olla vähän heikko ratkaisu, mutta onneksi niissäkin on jonkin verran kehitytä tapahtunut.

Ovisilmäkameroita löytyy valmiinakin:
http://www.aseko.fi/tuotteet/index.php?group=00000330&mag_nr=9

Diagonaalikuvakulma on 170 astetta. Ei siis tee pyöreätä kuvaa, mutta varsin laajan kuvan silti. Noille pitää vain olla videokortti.

Jarmo